Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania


FAQ – Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę wykonać badania prywatnie?

Tak, wszystkie badania które można wykonać prywatnie dostępne są w cenniku dostępnym w zakładce Badania na głównej stronie → pliki do pobrania. Możesz też go pobrać tutaj


2. Kto może odebrać wyniki?

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, tylko pacjent ma prawo do odbioru swoich wyników. Nie dotyczy to wyników dzieci do lat 18, pozostających pod opieką rodziców lub prawnych opiekunów. Osoba, która chce odebrać wyniki badań swoich bliskich powinna posiadać upoważnienie (druk do pobrania lub upoważnienie wypisane ręcznie) oraz swój dowód osobisty.


3. Czy wymagane jest wcześniejsze umówienie się na badanie?

Nie, pacjent może przyjść na badanie w godzinach wyznaczonych na stronie. Nie prowadzimy wcześniejszej rejestracji na badania.


4. Czy jest możliwość konsultacji przed badaniem?

Tak. Konsultacje możliwe są między godziną 7:30-14:30 przy ul. Raciborskiej 9 w Sośnicowicach oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail info@lab-med.pl


5. Czy jest możliwość skonsultowania wyników badań?

Tak. Konsultacje możliwe są między godziną 7:30-14:30 przy ul. Raciborskiej 9 w Sośnicowicach oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail info@lab-med.pl


6. Gdzie znajduje się cennik badań?

Cennik badań znajduje się w zakładce Badania na głównej stronie → pliki do pobrania. Możesz też go pobrać tutaj


7. Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań?

Czas oczekiwania na wyniki uzależniony jest od rodzaju badania. Szczegółowe informacje można uzyskać wysyłając e-mail na adres info@lab-med.pl oraz w cenniku dostępnym w zakładce Badania na głównej stronie → pliki do pobrania. Możesz też go pobrać tutaj


8. Czy jest możliwość otrzymania faktury za badania?

Tak, wystawiamy faktury na podstawie paragonu dla firm oraz faktury imienne.


9. Co zrobić jeżeli na fakturze pojawiły się błędne dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami wystawiona faktura VAT nie może być modyfikowana. W przypadku drobnej pomyłki (np. literówka) klient może wystawić notę korygującą i wysłać ją na nasz adres e-mail info@lab-med.pl


10. Czy jest możliwość zakupienia pakietu badań?

Tak, posiadamy w ofercie pakiety badań oraz bony podarunkowe. Szczegółowe informację można uzyskać w naszych punktach pobrań lub pod adresem e-mail info@lab-med.pl


11. Czy w laboratorium można płacić kartą?

Tak, w każdym punkcie pobrań zapłacisz kartą płatniczą.


12. Jaki czas ważne jest skierowanie do lekarza?

Skierowanie od lekarza POZ ważne jest 3 miesiące, skierowanie od specjalisty ważne jest 1 rok.


13. Kto może wejść poza kolejnością na badanie?

Pierwszeństwo w naszych punktach mają kobiety w ciąży, rodzice z dziećmi poniżej 2 roku życia, osoby na badanie krzywej cukrowej.


14. Jak przygotować się do badania testu obciążenia glukozą?

Badania wykonujemy na podstawie skierowania od lekarza. Należy zakupić 75gram glukozy w aptece. Czas trwania badania to 2 godziny.


15. Czy do badań muszę być na czczo? Jak się przygotować?

Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w zakładce Dla Pacjentów → przed badaniem.


16. Dlaczego na stronie online nie ma wyniku grupy krwi?

Wynik grupy krwi jest dostępny tylko do odbioru osobistego. W badaniu grupy krwi wymagany jest podpis dwóch diagnostów wykonujących badanie.


17. Problem z logowaniem

Prosimy o wysłanie maila na adres info@lab-med.pl lub sms pod numer 798-743-777 z numerem karty lub numerem zlecenia. Sprawdzimy dlaczego występuje problem z logowaniem. Czas oczekiwania do 2 godzin.


18. Zgubiłem kartę do logowania

Zapraszamy do najbliższego punktu pobrań celem wyrobienia nowej karty. Koszt wyrobienia nowej karty to 10zł.


19. W jakich godzinach czynne są punkty pobrań?

Wszelkie informacje o punktach znajdują się na stronie. Zakładka .Kontakt


20. Zlecone badania w sobotę zostaną wykonane w tym samym dniu?

W soboty wykonujemy podstawowe badania analityczne. Pozostałe badania zostaną wykonane w najbliższym dniu roboczym. Po szczegółowe informacje zapraszamy do punktu pobrań lub prosimy o kontakt na adres e-mail info@lab-med.pl


21. Czy jest możliwość domowego pobrania krwi?

Tak, prosimy wysłać SMS pod numer 798-743-777 z informacją „pobranie domowe”. Odpowiemy do 2 godzin.


22. Dostałem skierowanie na test COVID od lekarza. Czy muszę się rejestrować?

Nie prowadzimy wcześniejszej rejestracji. Zapraszamy w godzinach otwarcia punktów pobrań


23. Jaki jest czas oczekiwania na wynik testu COVID?

Czas oczekiwania na test RT-PCR wynosi do 24 godzin, czas oczekiwania na test Antygenowy wynosi do 12 godzin.


Call Now Button